صفر تا صد یک دانشجو

کاری از بچه های نساجی دانشگاه یزد

صفر تا صد یک دانشجو

کاری از بچه های نساجی دانشگاه یزد

1-     تا کردن شلوار در بوت

هرچقدر هم که سعی کنید همزمان با پوشیدن بوت ، شلوار برمودا یا پاچه تنگ بپوشید باز بعضی وقت ها پیش میاد که مجبورید یک شلوار جین راسته یا پاچه گشاد رو با بوتتون ست کنید. خیلی مهمه که اینجور مواقع قسمت مچ پاتون از زیر بوت برآمده و زشت نشه. دفعه بعد که خواستید شلوار جین راسته یا پاچه گشاد رو با بوت بپوشید حتما از روش زیر استفاده کنید تا خودتون متوجه بشید که چقدر فرق می کنه و چقدر تیپتون عالی بنظر میرسه.

 

چگونه شلوار غیرچسبان را با بوت بپوشیم؟

 

 

2-    انتخاب گردنبند مناسب

شاید تابحال به این موضوع فکر نکرده باشید اما اگه بدونید که ست کردن گردنبندتون با مدل یقه لباستون چقدر میتونه شما رو متفاوت از بقیه نشون بده حتما به این قضیه اهمیت میدید. برای انتخاب یک گردنبند مناسب حتما باید به هماهنگی اون با تیپتون توجه داشته باشید. مدل یقه لباستون خیلی در این تصمیم‌گیری نقشش پررنگه. عکس پایین اطلاعات جزئی‌تری در این زمینه بهتون میده...

 

'گردنبند مناسب با یقه لباستان

 

3-    چیدن لباس های تاشده بصورت ایستاده در کنار هم

تا کردن و مرتب گذاشتن لباس ها در کشو باعث میشه وقتی به یکیش احتیاج داریم و می خوایم پیداش کنیم راحت تر این کارو انجام بدیم و البته جای کمتری هم اشغال میشه. فقط باید مطمئن باشید که لباس ها رو درست و به همون شکلی که در عکس توضیح دادیم تا کنید. با این روش می تونید هربار هرکدوم رو که میخواید به راحتی از دراور پیدا کنید و بردارید.

 

 

چگونه تی شرتهایمان را مرتب بچینیم/؟

 

4-    گشاد کردن کفش به روشی ساده

یک جفت کفش زیبا رو اگه نشه ازش استفاده کرد کاملا بی ارزش میشه. خود من تعدادی کفش دارم که اصلا نمی تونم ازشون استفاده ای بکنم. یکی از دلایل عمده اش هم اینه که کمی برام تنگ هستن و پام رو می زنن. من یه راه حل خوب بهتون پیشنهاد می کنم که خودم بعد از انجامش تونستم کفش های بلا استفاده ام رو با تیپم ست کنم و بپوشم. یه کیسه زیپی محکم رو بردارید و تا نیمه پر از آبش کنید. هوای داخلش رو خالی کنید و درش رو ببندید. کیسه رو داخل کفشتون بزارید و اجازه بدید یک شب تا صبح در فریزر بمونه. اگه نیاز بود بعدا میتونید مجدد همین کار رو انجام بدید. نتیجه اش بسیار جذابه!!!

 

گشاد کردن کفش به روشی ساده

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی