صفر تا صد یک دانشجو

کاری از بچه های نساجی دانشگاه یزد

صفر تا صد یک دانشجو

کاری از بچه های نساجی دانشگاه یزد

استارا نمیدونم چرا همه میگن بنظرم قیمت های بازار تهران کمتر از استارا باشه

بانه از استارا خوبه سردشت از بانه بهتر هست دبی از همه بهتره

اگه سرمایه تا 3 میلیون هست تهران خوبه مخصوصا کوچه ها و زیرزمین ها . ممکنه باور نشه اما قیمتی بهت میدن برابر با دبی. من چند بار چند تا عمده فروش پیدا کردم که خودشون مستقیم از چین میاوردن شورت 800 تومان خریدم اوردم سبزه میدون اونجا توی راسته بازار طرف 1500 میگفت 1000 تومان گفتم همشون ازم خرید تا یک مدتی اینکار میکردم

چرا خیلی ها ول میکنند علتش اینه اکثرا فروشنده ها اقایون هستن و سود در لباس زیر خانم ها هست و نمیشه اقا فروشنده باشه و دردسر داره و جذب پوشاک میشن

اگه سرمایه 5-10 میلیون هست بانه و ترکیه خوب هست ترکیه فکر اسمشو نکن از 1500 تا 5000 تومان هست خودم به چند نفر توی تهران 3-5 هزار تومان میدم اونا 7- 12 هزار تومان میفروشند اگه بتونی بفروشی تک سایز بخری و بفروش سودش عالی هست 

از ترکیه مستقیم خودت نمیتونی بیاری قانونی 30-35 میگیرن و تهران بهت تحویل میدن

قاچاقی 20 تومان میگیرن اما تضمینی نیست

هر کدومشون خواستی بگو برات ردیف میکنم

برای همین بیشتر به پوشاک میرند حساب کن یک کیلو لباس زیر هم 35 میدی و یک کیلو لباس مجلسی و شب یا کت و شلوار هم 35 میدی 

اما سودش چقدر فرق داره؟

 

 

اگر لباس زیر ترک میخواین ( وارد کننده مستقیم دسته اول - بقیه تو بازار ازین میخرن) البته فکر کنم بتونن همسایه هاشونم معرفی کنن که جنس ایرانی یا چینی و NBB هم بگیرین من فقط شماره ایشونو دارم که کاتالوگو اینترنتی میفرستن سفارش رو با پست تیباکس براتون میفرستن شهرستان 

با این شماره تماس بگیرید

مغازه بازار تهران 55163871 - ایستگاه خیام -راسته عباس آباد بازار کویتی های دو

موبایل 09194189019

 

دانلودرایگان کتابچه 67 صفحه ای آموزش واردات پوشاک از ترکیه (بسیار کاربردی) - کلیک کنید

 

لطفا در مورد نحوه کار خود بیشتر توضیح دهید.
1-حداقل سرمایه مورد نیاز
2-نحوه خرید و فروش
3-کدام منطقه آزاد فعالیت می کنید
4-چه مجوزهایی رو باید داشته باشیم


1- شخصا" با 3 میلیون شروع کردم البته با این پول جنسی نمی شه وارد کرد . بنده هم لباس از دوستانی که وارد می کردن می خریدم و از منطقه خارج می کردم . بعدا" که سرمایه ام بیشتر شد از ترکیه پوشاک وارد کردم . در حال حاضر از ترکیه و آلمان خرید می کنم . 
پوشاک قابلیت خوبی که داره اینه که هر جایی می شه فروخت و نیازی هم به سرمایه زیاد نداره با خیلی ها ارتباط دارم که کار پوشاک رو از توی خونه اشون و فروش به خانواده - همسایه - اقوام خودشون شروع کردن .
2- این سوال کلی هست ولی : از کشور مورد نظر خرید می کنیم به موسسه حمل می دیم تا منطقه حمل می کنه . پس از ورود به انبار گمرک منطقه و ترخیص، می فروشیم 
برای فروش هم چون من یه تعداد مشتری ثابت و جدید ( مغازه دار، خانم خونه ، چترباز ) دارم قبل یا همزمان با ورود جنس ام به منطقه سایت فروش ام رو آپدیت می کنم و به مشتری اس ام اس می دم و اگه تونستن حضوری می آن و در غیر اینصورت غیر حضور سفارش می دن. 
3- منطقه آزاد ارس - جلفا - مجاور مرز ارمنستان، آذربایجان و ترکیه 
4- پروانه صنفی از منطقه ( داشتن مغازه یا دفتر کار بر حسب نوع کالای وارداتی یا موضوع فعالیت + اسکان دائم در منطقه : کارت ارس وندی ) اگه جنس زیاد وارد می کنید که باید انیار هم معرفی کنید .

 

 

 

سلام
در کشور آلمان فروشگاهایی هست که لباسهای مارک دار رو بعد از خارج شدن از مد روز می فروشن البته با قیمت های خیلی ارزو ن
حالا سوال این هست ایا ورود لباس مارک دار به ایران قانونی هست و اینکه از چه راهی میشه بدون گمرک مثلا از ترکیه یا عراق جنس وارد کرد


درسته . به دلیل بالا بودن نرخ یورو ( نرخ آزاد ) و مشکل انتقال قانونی ارز و تعرفه 100 درصدی گمرکی ورود پوشاک به ایران که جزء اولویت گروه 10 محسوب می شه عملا" واردات پوشاک از هیچ کشوری به صرفه نیست مگر تحت شرایط خاص که عرض می کنم . 

در حال حاضر مثلا" یه شلوار جین در آلمان که گرید آ ( 1A- ware ) یعنی کالای مرغوب باشه ( اجازه واردات پوشاک درجه 2 1B-ware داده نمی شه ) حدود 100 یورو هست و اگه 100 یورو هم گمرکی و هزینه استاندارد داشته باشه و برای هر دونه 3-2 یورو هم هزینه حمل داشته باشه با یورو 4300 تومان ( چون این پول به دلیل ت/ح/ر/یم به صورت سیاه و خارج از شبکه بانکی به اروپا انتقال پیدا می کنه ) این شلوار قیمت خریدی معادل 872900 تومان خواهد داشت که عملا" به هیچ عنوان به صرفه نیست 

اما فرض کنید از این جنس یک فصل گذشته باشه که معمولا" قیمت اون تا 10 یورو پایین می آد ( فصل جنس گذشته کیفیت هیچ افتی نداره و همون جنس هست ) و از طریق یکی از تجار مناطق آزاد و با کمترین هزینه گمرکی ( 15 تا 20 درصد ) و با همون کرایه بیاد می شه 15 یورو و یعنی 64500 تومان 

با این قیمت می بینید که واردات و فروش به صرفه هست و حداقل مشتری به خاطر اینکه جنس اروپایی می خره حاضره مبلغ بیشتری بپردازه و اصلا" قیمت خاصی نداره و این هنر شماست که این جنسو هرچه قدر بالاتر بفروشید مخصوصا" اینکه اون جنس مارک معتبری باشه . 

اما در رابطه با قسمت دوم سوال شما اگه مقصد نهایی جنس شما ایران هست که صرف نداره که اونو به کشور دیگه ای بفرستید و پول ترانزیت و خاک بدید 

وقتی راه قانونی وجود داره چرا قاچاق و غیر قانونی عمل کنیم .

 

 

 

 

اما دوستی سوال پرسیده که با چه مقدار شروع کنم و چی بفروشم . 

1- اگه تازه می خواید شروع به کار پوشاک بکنید به هیچ عنوان سراغ جنس مردونه نرید . 
2- مهم نیست با چقدر شروع می کنید ( فکر می کنم برای همین توی این فروم هستید که با ایده و سرمایه کم بتونید موفقیت کسب کنید ) 
3- در ابتدا اجناس فصلی کمتری بخرید تا مهارت بیشتری کسب کنید : گرچه سود خوبی داره 
( لباس فصلی مثل : کاپشن --- لباس غیر فصلی مثل لباس راحتی زنانه و یا شلوار جین ) 
4- شما جنسی رو می خرید که بفروشید بنابراین اول مشتری پیدا کنید . از خانواده، دوستان ، اقوام و همایگانتان شروع کنید بعد که کارتون گرفت مغازه بگیرید . 

 

سلام دوستان آدرس عمده فروش ها لباس بچه را در تهران می خواهم برای شهر ستان برای فروش می خوام اگر کسی دارد متشکر می شم

3راه جمهوری و 15 خرداد تهران خوبه 

دوستان شهرستان های خوی و جلفا هم از وقتی مرز رازی رونق گرفته الان جنسهای ترک با قیمت خوبی میاره و برای خرید مناسبه

 

 

دانلودرایگان کتابچه 67 صفحه ای آموزش واردات پوشاک از ترکیه (بسیار کاربردی) - کلیک کنید

 

 

 

تا 30 کیلو میتونی بیاری

 

ممنون

یعنی اگر سایز بندی باشه گیر نمیدن جریمه کنن؟؟ بخوان گمرکی بگیرن یا بار رو ضبط کنن؟؟

 

یکی از هواپیمایی ها ( فکر کنم تابان ) نفری 40 کیلو مجازی

ولی قلق داره که پرواز های چه ساعتی کمتر گیر میدن - کی رد بشی نبینن( به نفرای اول بیشتر گیر میدن) به زن و مردای تنها ( به خانواده بچه دار کمتر گیر میدن)

اگر ساکت رو باز کنن نباید سری چیده باشی ترجیها نایلونهاو جعبرو باید بیخیال بشی و بریزی دور - باید تو ساک چندلایه بچینی 1 لایه خریدها 1 چنتا لباس و لوازم شخصی روش دوباره 1 لایه خرید و لباس باز شده بدون اتیکت روش- باید یجور بچینی اگه باز کردن بتونی بگی سوغاتیه

 

ساکهای خیلی بزرگ زیاد توچه رو جلب میکنن - کوله پشتی ها خیلی خوبن و چنتا ساک کوچیک خیلی بهترن

 

خلاصه ریسکش بالاست - مظطرب باشی و وارد نباشی گیر میوفتی باید جریمه بدی

 

خودم کلا دوست ندارم کاری کنم که مجبور باشم فکر کنم تئش چه خالی ببندم

 

 

 

 

 

نظرات  (۱۱۲)

سلام من تازه میخوام شروع کنملباس زنانه بیارم تو خونه بفروشم لطفا راهنمایی کنید از کجا بخرم قیمت منصفانه باشه 09902286156 ممنون میشم کمک کنید

سلام برای خرید عمده لباس زیر چه بازاری برم تو تهران و استارا؟کدومش از نظر قیمت مناسبتر و با کیفیت هست؟

 

 

سلام وقت بخیر 

من دنبال پخش و عمده پوشاک کیلویی  اروپایی  زنانه استوک در تهران هستم، البته ارزون کسی ادرس داره کجای تهران باید برم،ممنون میشم بهم بگید چطور و از کجا تهیه کنم 

ممنون از پستی که به اشتراک گذاشتید ولی واقعا کیفیت پوشاک ترکیه خوبه من پارسال با تور استانبول فروردین به این شهر رفتم خیلی از قیمت ها و کیفیت لباس ها راضی بودم به خصوص عمده فروشی ها که اجناسشون رو با قیمت کمتری می فروشند.

بت سلام و تشکر از نظرهای خوب دوستان

منم گالری پوشاک زنانه دارم مث روسری شال مانتو تیشرت شلوار

بیرونی.خریدم رو از تهران انجام میدم میخاستم ببینم کسی هست جای مناسب تر سراغ داشته باشه باهم کار کنیم؟کار با کیفیت چ داخل ایران چ خارج اما.اینم شمارمه چون نمیتونم وبلاگ چک کنم لطفا پیام بدین تلگرام۰۹۱۵۱۶۴۹۵۶۵

سلام خدمت همه کاربرای عزیز من در راستای همین خری ارزان و با کیفیت یکی از دوستام ی فروشگاه اینترنتی رو بهم معرفی کرد کم هم خداییش جنساش با کیفیت هم ارزون نسبت به کل بازار تخفیف پروهی هم میده
پیشنهاد میکنم ی سر بزنید
wantino.com
تو گوگل ونتینو یا فروشگاه اینترنتی ونتینو بزنید اوکی میشه
  • بوتیک بهشت
  • خیلی اطلاعات جالبی بود مشهد یا بیان با هم لینک بشیم
    با سلام من شال با قیمت مناسب دارم ارزان میدم نخی کسی میخواد
     
    سلام برای خرید عمده لباس البته فروش خونگی به نظرتون الان برم ماکو خوبه یا قیمتا اونجا هم بالاست. چون کیفیت کار برای مشتریام خیلی مهمه و میخوام یه جا برم که هزینه بالا نباشه. ممنون میشم راهنماییم کنید
    سلام برای خرید عمده لباس البته فروش خونگی به نظرتون الان برم ماکو خوبه یا قیمتا اونجا هم بالاست. چون کیفیت کار برای مشتریام خیلی مهمه و میخوام یه جا برم که هزینه بالا نباشه. ممنون میشم راهنماییم کنید
    سلام وقت بخیر متشکرم از اطلاعات شما لطفا اگر میشه ان جای که فرمودید کیلوی لباس زیز وراحتی میدن ارزون کامل معرفی کنید من تهران استارا وان ترکیه برا خرید جنس رفتم اما موفق به خرید قیمت ارزان نشدم اگر ممکن ادرس در ایران یا ترکیه برام بدین تا بتونم جنس با قیمت ارزونتر بیارم کلیه فروشها در استانبل کجاست   سپاسگذارم
    ممنون از اطلاعات خوبی که دادید.درسته یک سری قیمتهای لباسها پایینه اما  کیفیتش بد نیست.واقعا خیلی از جسنهای ترکیه خوب و با کیفیت هستند..من پارسال با تور لحظه آخری رفته بودم استانبول و اونجا واقعا یک سری عمده فروش ها رو دیدم که  با قیمت خیلی پایین پوشاک می فروختند.اگر کسی بتونه بره و خرید کنه  واقعا به صرفه است.
    با سلام شرکت لاوین کاوه اروند

    صادرات و واردات 
    انواع پوشاک...خودرو ....لوازم تحریر...کیف و کفش ..ماشین آلات راه سازی
    تمامی کالا های که مجوز واردات داشته باشن 

    ۰۹۳۳۷۱۴۶۶۷۷

    واردات ....ترخیص ....ثیت سفارش 


    سلام.لباس مردونه ترک و لباس زیر زنونه ترک عمده خریدارم.
    09354410884
    سلام من در شهرستان کار پخش پوشاک میکنم اگه کسی تو پوشاک زنانه وبچه گانه کارهای با قیمت مناسب و زیر قیمت داره با من در ارتباط باشه من برای خرید در خدمتم تلفن من 09190675278
    سلام دوستان عزیزم من میخام پوشاک بچگانه و نوزادی و در خانه شروع کنم بنظرتون چطوره و در ضمن چون سرمایه اولیه م زیاد نیس  دنبال ی جاییم ک ارزان بفروشه اگ جاییو سراغ دارین پیام بدین ممنون @amineeh آیدی تلگرامم
    با سلام 

    دوستان یک سوالی داشتم در مورد خرید پوشاک دست دوم

    بنظر شما قیمت بازار بانه ارزانتر است یا بازار مهاباد ؟ 

    فقط قصدم خرید پوشاک است ، بازار پیشنهادی شما کدام است

    با تشکر از همه کسانی که راهنمایی می کنند

    سلام ..
    دوستان من میخوام از ترکیه برا جلفا لباس وارد کنم (برا خود جلفا .. نه اینکه از جلفا خارجش کنم) موقع وارد کردن لباس به جلفا برای هر کیلو چقدر باید تو مرز عوارض بدم ؟ حالا با عوارض گمرکیش کاری ندارم . وایا اینکه میتونم کفش هم وارد کنم یا نه؟ لطفا و خواهشا راهنماییم کنید 09147178184
    دوستان سلام خسته نباشید اگ کسی هست ک داخل بازار تهران مشغول ب کار باشع یا اون جا اشنا داره لطفن بهم پی ام بده
    اینم شمارمه09390200491
    ایدیم@erfanmosavi0
    باسلام خدمت دوستان بنده عمده فروش شال وروسری هستم دوستانی که شال وروسری استوک کیلویی دارندپیام بدهندلطفاعمده میخام شال وروسری استوک کیلویی   ۰۹۱۰۵۸۵۴۲۷۵ باتشکر
  • محمدحسین تیموری
  • سلام خسته نباشید
    من یه سری شلوار جین برند استوک دارم
    هرکسی که خریداره لطفا تماس بگیره
    اگر کسی رو هم میشناسید که میخره لطف کنید به این شماره تلگرام معرفیش کنید تا باهاشون همکاری کنم
    09012880151
  • محمدحسین تیموری
  • سلام خسته نباشید
    من یه سری شلوار جین برند استوک دارم
    هرکسی که خریداره لطفا تماس بگیره
    اگر کسی رو هم میشناسید که میخره لطف کنید به این شماره تلگرام معرفیش کنید تا باهاشون همکاری کنم
    سلام روزتون بخیر باشی
    خبر دارید از کجا میتونم پوشاک کیلویی نو پیدا کنم؟؟؟تهرانم میشه پیدا کرد؟؟؟!
    تبلیغات و فروش پوشاک در دنیای مجازی با بهترین بازدهی

    تلگرام

    @Atalus
  • مهدی حکیمی
  • فروش عمده لباس های مردانه، زنانه و بچه گانه، مارک های اروپایی با بهترین کیفیت
     تماس با شماره 09389731740
    در صورت تمایل میتونید به تلگرام هم پیام بدین تا عکس کالا رو بفرستم براتون.
    سلام
    اماده همکاری با وارد کنندگان پوشاک و سایر اقلام جهت توزیع در استان تهران، مازندران و و  گلستان
    پول رو واریز کردم ولی چیزی برای دانلود نیومد
    سلام. من مدتی با چند تا دفتر پخش پوشاک ترک تو تهران دارم کار میکنم و تقریبا مشتری و اجناس که خوب فروش دارند رو دستم اومده دنبال یک نفر سرمایه‌گذار واس زدن دفتر پخش عمده پوشاک مردانه ترک هستم. کسی مایل به همکاری بود با این شماره تماس بگیره. 09214831743 
  • تی تی امیر
  • فروش عمده بهترین مارکهای ست ترکیه با نازلترین قیمت ممکن.

    تلفن مرکز پخش: 04236360616
    آدرس کانال تلگرامی :    @Araspakha
    سلام . من میخوام لباس و کفش و کیف و زیورآلات و ... از چین وارد کنم یا اگر از دوستان کسی میتونه این کار و انجام بده با قیمت مناسب نه نجومی طوری که به صرفه باشه . منم بتونم قیمت مناسب بفروشم . 

    لطفا به آیدی من در تلگرام پیام بدن . ممنون @key_rs
    سلام,من دنبال شال و روسری کیلویی هستم,اگر کسی سراغ داره راهنمایی کنه لطفا.متشکرم
    با سلام دوستان 

    من از شهر بازرگان هستم 

    میتوانم هرکی که جنسی دارد که نیاز به ترخیص هست در خدمت هستم از جمله این جنس ها شامل { پوروفیل ، لوازم یدکی ،لوازم تحریر،
    لباس {البسه} و ... به طور قانونی و...  

    از تمام نقاط کشور میتوانیم انجام دهیم از جمله { مرز بازرگان ، جلفا ، بندرعباس و...

    اگر کسی نیاز به ترخیص جنس خود باشد میتوانیم به قیمت مناسب انجام دهیم 

    در صورت نیاز با این شماره ها تماس حاصل فرمایید 
    ۰۹۱۴۱۶۲۳۴۲۸ عبدالله پور  ۰۹۱۴۱۶۵۴۲۵۹ عیدالله پور
    در این سایت میتونید انواع لباسهای مردانه و زنانه را به قیمت عمده خرید نمایید
    سایت خرید و فروش کالا
    http://www.tajer.mobi
    سلام به همه و وبلاگ عالی

    یه سوالی ذهنمو به خودش مشغول کرده و اینه که لباس زیر زنونه و تاب و اینجور چیزا تو دبی ارزونه یا استانبول و به چه قیمتیه و آیا کسی هست یکم راهنمایی کنه که کجا بهتره وچقدره قیمتش ...
    09112329026  اگه خاموش بودم و یا جواب ندادم پیام بدین زنگ میزنم
    دوستان عزیز سلام
    اگر تمایل خرید از چین دارید
    و اگر خرید کردین و میخوایین جنستون تضمینی از دبی یا گناوه به دستتون برسه من در خدمتتونم
    اول قیمت بپرسید 
    09120881900
    سلام دوستان من عمده فروشی دارم تو مشهد دنبال کسی هستم ک بتونه به قیمت مناسب از چین یا دبی یا قشم شلوار زنانه برام بیاره  جنش رو بهش معرفی می کنم اون برام بیاره   09304831700
    سلام دوستان من کارم انجام خرید از ترکیه هست، دوستانی که توانایی اومدن ندارن یا فرصت نمیکنن من براشون خرید میکنم تحویل باربریشون میدم یا با باربری خودمون ارسال میکنم البته حدود 15 روز طول میکشه . شماره واتس آپ ترکیه :00905393969801
    شماره تلگرام ایران : 00989123680856
  • بهزاد صلاح اندیش
  • سلام من وارد کننده کیف خارجی هستم از چین
    تعداد 250 عدد کیف خارجی با جنس عالی دارم کسی خواست در خدمتم
    09384335595
    سلام،
    فروش عمده پوشاک رنانه از چین ودبی با قیمتی فوق العاده،قشم درگهان 
    تماس باشماره  09170076001
    با سلام من مصطفی هستم در ترکیه زندگی میکنم اینجا شرکت های ثبت شده ای هستند که همه ی کارها رو از خرید گرفته تا تحویل بار رو به صورت تضمینی انجام میدن و قیمت هاشون خیلی پایین تر از اون چیزیه که فکرشو بکنید اگر راهنمایی در مورد قیمت هاشون خواستید و یا چیز دیگه ای در مورد ترکیه خواستید میتونید مستقیم با خودم از طریق واتس آپ یا تلگرام تماس بگیرید 
     00905396545684
    من ساکن جنوب هستم(گناوه -دیلم -هندیجان و آبادان)
    بار شما رو تضمینی تحویل میدهم
    از طریق باربری.
    و اگر جنس خاصی مد نظرتون هست من تهیه میکنم و در مقصد به شما تحویل میدهم البته فقط عمده.

    09394151118
    با سلام حمل بار بصورت تضمینی و با قیمت بسیار پایین در خدمت دوستان میباشم.09034740484
    slm
    سلام مغازه پوشاک بچه گانه دارم جنس شیک وترک باقیمت مناسب از  کدوم قسمت بازار بزرگ خرید کنم شهرستان هستم ممنون
    حمل بار از ترکیه به ایران با قیمت بسیار مناسب و کاملا ضمانتی09034740484.کارگو ما در استانبول میباشد.با تشکر
    برای خرید عمده و سفارش اجناس ترک زنانه (مجلسی و اسپورت)به صورت عمده تماس بگیرید ٠٩١٤٤٥٥١٦٣١ (خریداری اجناس برای شما از برندهای معروف ترک با سود بسیار ناچیز) از مدل های سفارشی و موجود با فرستادن پیام از تلگرام میتونید سفارشتونو ثبت کنید.
    سلام دوستان،من جنس استوک اروپای دارم بیشتر مردانه(شلوار و پیراهن)و بچه گانه(بلوز و شلوار) و یه مقدار زنانه اگه کسی خاست به فیمت خیلی مناسب میدم،09184606557
    سلام دوستان
    من با ده ملیون سرمایه میخوام بزنم تو کار عمده فروشی پرشاک زنانه تو تهران. ولی مغازه واس عمده فروشی تو جمهوری یا بازار بزرگ ندارم.یکی رو میشناسم که لباس از دبی میاره مستقیم میخوام از اون خرید کنم و پخش کنم. میخواستم از دوستان سوال کنم که ایا تو تهران میشه بدون داشتن مغازه تو بازاربزرگ به مغازه دارها عمده لباس فروخت یا نه.اصن مغازه دارها از ویزیتور لباس خرید دارن تو تهران یا نه..؟!خواهش میکنم تجربه هاتونو بم بگین.ممنونم🙏🙏
    سلام،کسانی که تجربه دارن لطفا کمک کنند لباس مارک دار اروپایی بچگانه اما تک سایز مغازه بگیرم جواب میده به صورتی که کیلویی ۱۰۰تومن میخرم وهمه نوع جنس داخلش هست 
    سلام 
    من تولیدی لباس زیر زنونه دارم در تهران و کارهای با کیفیت و با جنس درجه 1 تولید می کنیم . با خیلی از برندهای معتبر ایرانی کار کردم . البته در حال حاضر فقط سوتین تک تولید می کنیم . اما اگر کسی خواست می تونم براش کار ست بزنم . با مارک و برند خودش
    فقط بصورت عمده سفارش قبول می کنیم . تک فروشی نداریم
    09125443209
    سلام دوستان من  تولیدی شلوار لی و کتان مردانه دارم باقیمت واقعا ارزون امتحان کنایه شماره 09378138515
    باسلام من یک کاسب قدیمی هستم تا الان بسیار در کارم موفق شودم البته با توکل به پروردگار از مدیریت سایت مخوام بپرسم الان مشکلی در خرید کلی در استارا و بانه نیست وبه نظر شما از این دو کجا برای خرید بهتره با توجه به وضعیت موجود  متشکرم

    سلام اینجانب در استانبول کارگو دارم و درجهت حمل بار از ترکیه بصورت ضمانتی با قیمت رقابتی در خدمت هستم.09034740484
    سلام  ساکن شهرهای مرزی هستم.در جهت حمل بار از استانبول بصورت ضمانتی و با قیمت مناسب در خدمت هستم.09034740484
    سلام دوستان . 
    من یه ساله مغازه پوشاک زدم تو شهرستان .اما همش ضرر کردم . 
    چطور میتونم جنسامو رد کنم ؟؟
    یا چکار کنم که فروشم خوب بشه ؟؟
    سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوب شما برای هرچه بهتر شدن صادرات و واردات میتوانید به سندباد بیاید
  • فریده رضازاده
  • باسلام خدمت دوستان.بنده با همکاریه برادرم حدود پنجاه تومن سرمایه دارین میخواییم وارد بازار پوشاک بشیم در چه زمینه ای بهتره کار کنیم و از کجا جنس بیاریم که بصرفه باشه.تجربه کاری نداریم.بنظرتون میتونیم موفق بشیم یانه
    سلام به دوستان ، عباس هستم از انگلستان
    دنبال افرادی هستم که بخوان براشون کالا بفرستم ، هر جنسی هم باشه فرقی نمیکنه ، از لباس تا ارایشی و قطعات ماشین یا حتی دارو و وسائل پزشکی که البته  این اخری سخته ورودش و یا باید خودش انجام بده یا خودم باید حتماباشم
    به هر حال اونم شدنیه
    من کسی رو میخوام که بازاره جنسش رو داشته باشه
    تازه کار هم نباشه و دستش پر باشه 
    جنس از من ، رد کردنش هم از من، هر جنسی( البته منظورم کالاست)
    فقط باید ارزشش رو داشته باشه ، حجمش هم اندازه ای باشه که به سود برسیم
    اگر قطعه کوچک و گرونی هم خواستید که برا ماشینهای گرون قیمت باشه خیلی عالیه
    خلاصه همه جوره هستم
    abbasbagheri6081@gmail.com
    با سلام در مورد حمل بار از استانبول به ایران با قیمت کاملا رقابتی و بصورت صددر صد ضمانتی در خدمت دوستان هستم.دفتر کارگو در استانبول میباشد.
    من امریکا زندگی می کنم و کارم فروش لباسهای مارک دار که همشون زیر ده دلار قیمت دارن کار می کنم بیشتر می فرستم دبی و کیش به صورت کانتینر، لباسها کیفیت امریکایی و مارکهای روز دنیا هستن اگر خواستید بهم پیغام بدی توی تلگرام - وانساپ یا ایمو 
    0016147258040
    minatarki@gmail.com
    سلام بنده ساکن در شهر مرزی جهت حمل ونقل از ترکیه به ایران
    پوشاک .کیف وکفش و.....به صورت ضمانتی با قیمتی رقابتی در خدمت میباشم.کارگو در استانبول میباشد.عبدالهی09034740484
    سلام.. من میخام بوتیک لباس زنونه توی شهرستان بزنم.. 15 تومن هم واس شروع دارم.. میخام بدونم کجا برم واس خرید.. آدرس بدین لطفا .. راهنمایی کنید 09339469975
    سلام من کانال دارم میتوتم کسی بخواد برای فروش لباس شما همکاری کنم. 09384927641 فقط تلگرام پاسخگوهستم
    سلام من یک مغازه ۱۷ متری تو پاساژ یاس شرق در تهرانپارس تازه تحویل گرفتم حاضرم شراکتی ۵۰ ۵۰ کار کنم جا از من کار از شما ۰۹۳۵۱۴۶۶۷۸۸
    سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان.
    بنده تولیدی تخصصی شلوار زنانه دارم.
    شلوارهای گاواردین ترک. کتان ترک. کرپ درجه1. غواصی گردباف و کش.
    شلوارها در برش های مختلف جذب. راسته فیت. راسته کلاسیک و دمپا گشاد عرضه میشه.
    ضمنا هر برش دارای چند مدل مختلف میباشد.
    09195199430
    سلام دوستان .امید از جلفام.دوستان هر کی جنس تابستونی تی شرت و پیراهن و ....عمده خواست در خدمتم.۰۹۰۳۶۹۰۸۸۷۲.هر جنسی و هر صنفی باشه در خدمتم.اگه خاموش بود از تلگرام بیاین

    سلام دوستان .امید از جلفام.دوستان هر کی جنس تابستونی تی شرت و پیراهن و ....عمده خواست در خدمتم.۰۹۰۳۶۹۰۸۸۷۲

    سلام  دوستان
    من بعد از چندین سال فعالیت موفق با یک اعتماد در پیش خرید چند واحد آپارتمان تمام زندگیم از دست دادم .حال با توکل بخدا با کلی زحمت تونستم مبلغ جهت راه اندازی یک مغازه اجاره پوشاک بچه را باز کنم .محل که اجاره کردم محل مناسبی هست با وجود اجاره بالا فکر کنم با توکل بخدا خوب باشه.اما متاسفانه در زمینه پوشاک بچه شناختی ندارم دوستان عزیز اگر کسی هست منو راهنمایی کنه از کجا میشه اجناس با کیفیت خریداری کنم که گرون نفروشم ممنون میشم  درحال حاضر نمیدونم چی بخرم واز کجا بگیرم .خدا وکیلی راهنماییم کنید که مجدد شرمنده خونواده نشم.09109313151
    شماره تلگرام جهت خرید کلی لباس ترک چیه ؟
  • عمده-ترک
  • دوستان عزیز
    هر کسی لباس شیک ترک میخواد به صورت عمده (تک فروشی نداریم)از تاپ و شلوارک گرفته تا بلوز و مانتو و پالتو ....لطفا وارد کانال تلگراممون بشید تا کارا رو ببینید به همراه قیمت https://t.me/pakhshepooshaketurk
    سلام دوستان 
    میتونید راهنماییم کنید بابت خرید روسری از ترکیه که آیا بصرفه هست یا خیر؟
    سلام با 50م لباس  حراجی میخوام راه بندازم راهنمایم کن

    سلام .
    من یه 10 میلیونی دارم. بنظرتون ارزشش رو داره برم دبی جنس ( پوشاک مردانه) بیارم. اصن سودش اونقدری هست که به صرفه باشه؟؟
    سلام
    من  میخوام کارمو از توی خونه شروع کنم چون به تعداده کافی مشتری اطرافم میشناسم اما مسئله اینجاست که خریداره کارای خوب و مرغوب هستند،سوالم اینه از کجا خرید کنم؟ من امکان خرید از آمریکا رو دارم اما نمیدونم چطور کالا رو وارد کنم؟

    ممنون میشم کمکم کنید
    سلام من میخواهم مغازه   پوشاک زنونه توی شهرستان بزنم میخواستم ببینم توی بازار تهران بخ غیر از مانتو لباس زنونه به قیمت خوب گیرم میاد ؟ ممنون از راهنماییتون
    سلام دوستان من کارم فقط شلوار زنانه است میخواستم ببینم بهترین جایی که میتونم شلوار ترک با قیمت مناسب بخرم کجاس لطفا راهنمایی کنید
    سلام دوست عزیز،من شدیدا نیاز به مشورت دارم،من میخوام برم از قشم جنس بیارم خانمم تو خونه بفروشه ولی اطرافیان میگن ریسکه اگه فروش نره میمونه رو دستتون،نظر شما چیه؟
    سلام دوستانی که لباسهای مجلسی خوب دارن و دوستانی که کفش مردانه  و زنانه خوب بصورت عمده برای فروش دارن در تلگرام برام پیغام بدین بصورت عمده لباس خوب و کفش  خوب خریدارم  البته نه با قیمتهای خیالی  
    ادرس تلگرام من
    Aliach@
    09143118086
  • سعید امامی
  • سلام وخسته نباشی به برادران وخواهران گلم
    من وارد کننده انواع و أقسام جنسهای هندی وپاکستانی هستم 
    بصورت شفارش
    با ارزانترین قیمت
    هر مشتری  با بنده  شروع بکار کرده نرفته جاب دیگه جنس بگیره
    من دنبال یه شریک معتبر وخوب  إنسان بأحزاب میگردم 
    مشتری پیدا کنه شفارش بگیره 
    وارد کردن جنس از هند و پاکستان یا جاهای دیگه با من 
    با تشکر سعـــــیــد بـــلـــوچ هستم کوچیک همتون
    ایمیل. saeedsaeed581@gmail.com
    شماره واتساپ وتلگرام. 09153455250
    شماره تماس.  09175592119

    سلام
    من سرمایه دارم حدود 5 میلیون ولی وقت این کارو ندارم چون هم من هم همسرم دانشجواییم
    اینم هدیه ازدواجمون
    میشه باهم همکاری کنیم؟
    اگره موافقین شرایط و برام بفرستین باهم صحبت کنیم :)
    وبعدم اینکه دوستم میگه باقرضی بدی تا سه سوتا جنسات اب بشه مثلا اگه طرف 150جنس بردا شت دوماهه بیاره واقعا اینجورمیصرفه؟حالا من با قرضی کامل مخالفم حداقل طرف دوسوم پول رو بده بقیش دوقسطه نظر شما چیه
    سلام ممنون از وبلاگ خوبتون .من میخوام با سرمایه 3ملیون برم قشم جنس بیارم توخونه بفروشم لطفا راهنماییم کنیدچی بیارم چی نیارم وبعد اینکه ایا لباس بچگونه هم کنار لباس زنانه کارکنم یه بنده خدایی بهم گفت ازهرمدل یک جین نیار  حالا نمیدونم دقیقا چیکارکنم
  • مرتضی حسینی
  • سلام . پوشاک زنانه استوک و اوت لت وارداتی چین شما را یکجا خریدارم .
    با سپاس ۰۹۱۵۱۰۸۰۵۳۳
    سلام من دنبال خرید عمده شال و روسری هستم کسی منطقه آزاد ههست پیام بده

  • چــــرمینه
  • سلام 
     به کانال ما سر بزنید 
    چـــــرمینه 

    https://telegram.me/joinchat/CgUVAz-BvnlnMYjsl1PhCQ
    سلام ممنون از سایت خوبت نکته های مفید زیاد توشه بنده یک خواهش دارم ازتون اینکه من تجربه زیادی در کار پوشاک دارم و دقیقا میدونم چی بیارم و چطور بفروشم ولی متاسفانه از اینکه چطور از دبی یا ترکیه یا چین بیارم هیچ اطلاعاتی ندارم لطفا راهنمایی کنید ممنون میچینمثلا بحث گمرکی و اینچیزارو بگید و اینکه بنظرتون لهترین کشور وایه خرید کدومه و نظرتون درمورد دبی رو حتما بگید ممنون میشم
    09336609100
    سلام ممنون از سایت خوبت نکته های مفید زیاد توشه بنده یک خواهش دارم ازتون اینکه من تجربه زیادی در کار پوشاک دارم و دقیقا میدونم چی بیارم و چطور بفروشم ولی متاسفانه از اینکه چطور از دبی یا ترکیه یا چین بیارم هیچ اطلاعاتی ندارم لطفا راهنمایی کنید ممنون میچینمثلا بحث گمرکی و اینچیزارو بگید و اینکه بنظرتون لهترین کشور وایه خرید کدومه و نظرتون درمورد دبی رو حتما بگید ممنون میشم
    09336609100
    دوست عزیز تو این کانال تلگرام میتونید لیست تولیدکننده ها و واردکننده ها رو با قیمت عمده محصولاتشون ببینید
    https://telegram.me/bi_vaseteh
    تمام کارها ژورنال هم دارن
    سلام میخواستم برم تو کار لباس های لاکچری و شیک مردونه سرمایه هم مشکل ندارم قیمت و شیک بودن لباس ها برام مهمه لطف راهنمایی کنید .ممنون 09159124138
    یه متنی بالا بود در مورد خرید از برندهای کشور المان.
    من میخام از انگلیس از سایت هاش خرید کنم. اما مشکلم اینه که نمی دونم جنس های خرید شده رو 1) از کی تحویل بگیرم
    2) چه ادرسی از انگلیس بدم.
    3) چه طور به ایران به دست من برسه که قاچاق هم به حساب نیاد.
    کسی هست که کمک کنه آیا ؟
    ممنون
  • خانم شریفی
  • با سلام

    تعداد محدودی لباس اوت لت زنانه از اروپا وارد کرده ام قیمت بسیار مناسب تمامی کارها برند است و امکان بازدید وجود دارد فروش یکجا
    09123891701
    همچنین تعدادی تی شرت شومیز پیراهن مجلسی بچگانه از چین وارد کرده ام سفارشی کیفیت عالی 
    برای دیدن عکس کارها در تلگرامم پیغام دهید. ممنون
    دفتر بازرگانی و ترخیص کاری abo tejarat

    منطقه آزاد ماکو شهر مرزی بازرگان خ امام روبروی شهرداری

    ترخیص : پوشاک . کیف . کفش .پارچه. لوازم یدکی. لوازم کشاورزی و.....با کمترین قیمت و تحویل در زمان کوتاه در تمام نقاط ایران
    راهنمایی برای خرید اجناس از ترکیه
    09141647514 مصطفی زاده

    سلام من 40 تومن سرمایه دارم و میخوام وارد بازار پوشاک شم لطفا راهنمایی کنید 
    سلام دوستان .امید هستم از شهرستان جلفا.دوستان الان جلفا رونق گرفته و جنساش عمده بهای ارزون در میاد خصوصا لباس زیر زنونه و مواد شوینده و شکلات و لباس مردونه.اگه قیمت خواستین در خدمتتون هستم.۰۹۰۳۶۹۰۸۸۷۲.اگه خاموش بود از تلگرام پیام بدین.ممنون
    با عرض سلام .اگر به دنبال مارک تکنور آیپک بای دون سکسن و... هستین .باشماره09376969921تماس بگیرید هاشمی هستم .قیمت کف میدم در صورت خرید عمده .متشکرم
    سلام یکسری لباس بچه گانه مارک GAP  از امریکا وارد کردیم تعداد کم هست بصورت عمده فروشی اگر تمایل داشتید با این شماره تماس بگیرید  09125251217
    کسایی که لباس زنانه تایلندی طرح سنتی می خواستند با این شماره تماس بگیرید 09170307831
    جنس ها هم نخی هستن تضمینی هم میدیم اگه فروشش ضعیف بود پس می گیریم
    سلام
    خسته نباشید
    میخاستم من رو راهنمایی کنید
    ایا با سه ملیون میشود؟
    با چقدر سرمایه میشه کار رو شروع کرد ؟
    یعنی جنس اورد و چه جنسی ؟
    مچکرم
    شرکت بازرگانی علی نژاد(صادرات واردات)
    ترخیص پارچه,پرده,لباس از گمرک بازرگان 
    قیمت ترخیص توافقی با تضمین کالا 
    معرفی کارگو در استانبول 
    ترخیص کالاهای وارداتی از گمرک بازرگان ,تهران
    ترخیص کالاهای صادراتی از گمرک بازرگان ,تهران
    واردات کالا از آلمان ,چین,ترکیه
    صادرات به گرجستان ,روسیه,ترکیه,ارمنستان,اروپا
    واردات پارچه,واردات پرده,واردات لباس
    همراه:09145452077
    ایمیل:t.s.v.alinejad@hotmail.com
    آدرس:گمرک بازرگان/تهران
    ozkanicgiyim.com
    سلام من میخوام لباس خونه بزنم از کجا باید خرید کنم که هم خیلی ارزون باشه هم شیک.. سرمایه ام ۱۰ تومن هست بازار اومدم ولی جاهایی که ارزون میدرو خوب بلد نیستم...تو مغازم از ۵ تومن تا ۲۵ تومن میخوام قیمت بذارم..یعنی ارزونی باشه مغازم...لطفا راهنماییم کنید
    سلام..میخواستم توی شهرستان پوشاک زنونه بزنم  ..تازه وارد اینکار شدم 30 تومن دارم و توی یه پاساژ نسبتا خوب که اکثرا واسه خریدن جنسای خوب میان مغازه اجاره کردم پیشنهادتون برای شروع کار بنده چیه از کجا جنس با کیفیت و با قیمت خوب بخرم و از چه کارهایی شروع کنم..با تشکر از راهنماییهاتون
  • بهاالدین محمدزاده
  • سلام به همه ی دوستان من تو بانه نمایندگی پخش پوشاک ترکیه رو دارم قیمتها از همه جای ایران ارزانتره دوستانی که تمایل دارند کارهای ما رو ببینند به لینک کانال ما بپیوندند 09216180876
    09187741693

    سلام  
    فروش عمده  لباس زنانه و مردانه و لباس زیر ترک ( مثلا مردونه هامون مارک پیر کاردین) به صورت استثنایی   با قیمت خیلی پایین.
    در صورت تمایل  و دیدن نمونه لباس ها از تلگرام پیغام دهید. 
    09109369587 (المیرا)
    سلام من خودم ی سری لباس زنونه  از چین و دبی میارم خیلی هم خشکلن قیمتا هم عمدس ۰۹۳۵۸۶۸۷۶۰۸ 
    سلام من خودم ی سری لباس زنونه  از چین و دبی میارم خیلی هم خشکلن قیمتا هم عمدس ۰۹۳۵۸۶۸۷۶۰۸ 
    سلام 
    دوست عزیز من چندماهی میشه که مغازه زدم و پوشاک زنونه کار میکنم درحال حاضر قصد دارم برم جلفا خرید کنم ایا اطلاعاتی از قیمتها و جنسای جلفا دارید
    ویا اگه تهران عمده فروش خوب سراغ دارید میشه بهم معرفی کنید ممنونم
    پاسخ:
    سلام  در مورد جلفا نظری ندارم.

    تهران هم   باید بگردین!!!  اما بازار بزرگ همه جا قیمتا تقریبا یکسانه (اکثرا).
    سلام من می خوام برم تو کار فروش لباس راحتی ترک مثل تکنور و ایپک و ...
    از کجا می تونم عمده فروشش رو پیدا کنم؟
    می خوام از همه جا ارزونتر دربیاد
    سلام خسته نباشید میخواستم تو کرمان مغازه کیف کفش شیک ارزون بزنم میخواستم بدونم که مرکز عمده فروشان کیف کفش شیک وارزون تهران کجاست ممنون میشم راهنماییم کنید
    پاسخ:
    سلام
    هرچی‌ بخوایید توو  بازار بزرگ تهران میشه پیدا کرد
    یه نقشه تهران بخرین گوشش نقشه بازار بزرگ تهرانو زدن. 
    راسته کیف و کفش
    سلام
    من 64 میلیون سرمایه دارم و میخوام وارد بازار پوشاک بشم، به نظرتون مغازه بزنم؟ ترکیه بهتره برم یا چین؟
    پاسخ:
    علیکم السلام
    تجربه ای که من از مغازه داری دارم اینه که : مغازتون اگه یه جای خیلی شلوغی باشه ، هر چی بفروشید فروش میره ( حتی آب خالی )   اجارش هرچقد هم باشه ارزش سرمایه گذاری داره.  بابت چین و ترکیه توصیه ایی ندارم متصفانه.  

    اما یه تجربه ایی از چین دارم  شاید بدردتون بخوره :  
    توو چین لباس فصلش گرونه یعنی تابستون بری لباس تابستونی بخری  خیلی گرون در میاد  مثلا یه تیشرت معمولی 25.000 تومان  اما اگه شما توو تابستون برین کاپشن بخرین  ( پوشاک زمستونی) 85% آف خورده  اونم به صورت تکی . (یه کاپشنی که حد اقل اینجا 100 به بالا قیمت داره رو میتونین 20 الی 15 هزار تومن بخرین . )  ما رفتیم  8 تا کاپشن برا خودمون خریدیم 95 % تخفیف دادن.  هر کاپشن افتاد 10 هزار تومن. 
    حالا شما تصور کنین برین 50 میلیون خرید کنین ، بنظرم خدا تومن به شما تخفیف میدن.
    این خاطره برا زمانیه که دلار 950 الی 1000 بود.
    یا علی
  • نپوری زاده
  • سلام

    اینطور که از نوشته هاتون متوجه شدم برای کسی مثل من که تجریه نداره و برای شروع کار هم میخواد سرمایه کمی بذاره آوردن جنس از بازار تهران بهتره؟

    من میخوام لباس زیر و لباس راحتی زنونه بیارم تو خونه بفروشم بنظرتون بازار تهران میشه قیمت های مناسب پیدا کرد؟ و اینکه بنظرتون منطقیه؟ جواب میده؟

     

    پاسخ:
    سلام
    دقیقا دوست عزیز.
    اما خودتونو به  تهران محدود نکنید . مثلا امکان زیرپوش توو تهران ارزون باشه  لباس راحتی توو قشم.
    تهران-قشم- بانه - و برای جنسای خوب ترکیه  رو حتما مد نظر قرار بدید.
    بابت فروش توو  خونه خیالتون راحت باشه. اما باز  فروشتونو محدود به خونه خودتون نکنید. سریع شبکه بزنید و با چند نفر دیگه صحبت کنید تا اونام جنسای شمارو توو خونشون بفروشن و درصد بگیرن(خیلیا حاضرن اینکارو بکنن) اینجوری سریع میتونین خودتونو بازنشست کنید. و بقیه برا شما کار کنن.
    تموم سعیتونم این باشه که نقد  بفروشین و حداکثر یه ماه قرضی بدین.  بیشتر از یه ماه شد کارتون دیگه توجیه اقتصادی نداره. نقد نقد نقد نقد نقد.  چون سرمایتون کمه .
    (در ضمن وقتی نقد هم کار میکنید تقریبا یه هفته خواب سرمایه دارین بازم)
    امیدوارم توضیحات کافی بوده باشه.
    یا علی 

    سلام

     

    من رضا هستم و در استرالیا زندگی میکنم و همزمان صاحب وب سایت زیر هستم و با توجه به تجربیاتی که دارم مایل هستم که در ایران هم با یک شخص یا شرکت معتبر همکاری کنم ، لطفا وب سایت من را بررسی و از لینک زیر کاتالوگ کفش های موجود که به راحتی می توانم به ایران صادر کنم را ببینید و در صورت تمایل یا داشتن پیشنهاد و یا حتی توصیه با من تماس بگیرید

     

    www.yessale.com.au

     

    http://1drv.ms/1Rxfjwl

     

    قیمتهای لباس ها ، کیف و کفش ها و زیورآلات بسیار مناسب است و کیفیت آنها هم در سطح بسیار بالایی هست ، برای مثال این کفش ها در ایران بین 150.000 تا 320.000 تومان فروش میره که من میتونم با قیمت 60 تا 70 هزار تومان( بستگی به تعداد سفارش) بفرستم ایران.

    موفق باشید

  • فرشاد اشتری
  • o-O

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی