صفر تا صد یک دانشجو

کاری از بچه های نساجی دانشگاه یزد

صفر تا صد یک دانشجو

کاری از بچه های نساجی دانشگاه یزد

موفقیت نامحدود در فروش - برایان تریسی + PDF دانلود


قسمتی از این کتاب:

1.

از آن روز به بعد بجای صحبت کردن مداوم با مشتری، سوالات بهتری از مشتریان بالقوه خود می پرسیدم و به دقت به پاسخ هایشان گوش می دادم.

مشتریانم نیز واکنش های متفاوتی نسبت به من نشان می دادندو فروش هایم بواقع شروع شد و سپس بیشتر و بیشتر گردید. شروع به مطالعه کتبی راجع به فروش و گوش دادن به برنامه های صوتی نمودم. در تمام سمینارهای فروش که توانستم پیدا کنم شرکت کردم. هربار نکته ای فرا گرفتم و بکار بستم. فروشم بیشتر و بیشتر شد. در طول یک سال درآمدم ده برابر شد. تمامی زندگیم برای همیشه عوض شد.


2.

گاهی اوقات از حضار جلسات خود می پرسم: " هم اکنون تنها عامل و مهم ترین عامل فروش چیست؟ تنها عاملی که میزان فروش و سرعت فروش شما، میزان پولی را که بدست می آورید، مبلغ حساب بانکی تان، خانه ای که در آن زندگی می کنید، کیفیت زندگی و تمام مسائل شخصی و مالی را که برایتان اتفاق می افتد تعیین می کند چیست؟ آن یک عامل چیست؟


پاسخ این است که: "اعتبار!" اعتبار شما نزد مشتری مهم تر از هر عامل دیگری است. هر چه مشتری به شما اعتماد و ایمان بیشتری داشته باشد ترس او از اینکه در خرید خود مرتکب اشتباهی شودکمتر است. هر چه مشتری به شما اعتماد بیشتری داشته باشد خرید کردن از شما برای او آسانتر است. در واقع هنگامی که سطح اعتبارتان به اندازه کافی بالا باشد مشتری از شما خرید خواهد کرد و حتی قیمتی را نیز نخواد پرسید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی