صفر تا صد یک دانشجو

کاری از بچه های نساجی دانشگاه یزد

صفر تا صد یک دانشجو

کاری از بچه های نساجی دانشگاه یزد

 نگرون این نباشین که اگه کارگاه زدم چطوری محصولامو بفروشم : 


در مقاله ایی که توو سایت گذاشتیم 13 روش فروشی که خودمون الان داریم به این سبک کار میکنیمو توضیح دادیم.


انتظار  نداشته باشید که این مقاله چند ده صفحه ایی باشه جمعا" 7 صفحه بشتر نیس اما کاملا کاربردیه . در ضمن  این مقاله رو  برای کسایی که 2-3 میلیون سرمایه دارن و میخوان توو حیطه جوراب و جوراب بافی فعالیت کنن و کارگاه جوراب بافی بزنن پیشنهاد میدم حتما بخونن.



تهیه آنلاین مقاله : 13 روش امتحان شده ،فروش محصولات تولید شده کارگاه جوراب بافی






اگه دوست دارید تولیدی خودتونو داشته باشین به لیک زیر کلیک کنین : 


یا علی


منبع :  rojda.blog.ir


مطالب مرتبط:

1. جوراب بافی

2. چگونه یک دستگاه جوراب بافی سالم خریداری کنیم!!

3. مقاله " احداث جوراب بافی مردانه"

4. طریقه خرید دستگاه جوراب بافی

5. کارگاه جوراب بافی خودمو راه اندازی کنم یا نه؟ (تجربه)

6. جوراب هایی قوی تر از کولار :

7. 13 روش امتحان شده برای فروش محصولات خود در بازار

نظرات  (۴)

سلام اگه بخواهیم کار تولید جوراب رو راه بندازیم چه باید کنیم؟لطفا شماره تماس خود رو برام بفرستید

پاسخ:
لطفا مقاله ای که در سایت گذاشتیمو تهیه و مطالعه کنید
 .
یادت نره ها داداش . ممنون
سلام آقا جان یا شمارتو بزار تو وبلاگ یا با من تماس بگیر یه پیام بده . من خیلی بیکارم میخوام رو پا خودم وایسم . میخوام پول در بیارم . 09133564277 . حتمان یکی از این روش ها رو برای تماس با من انتخاب کن . لطفا
سلام اگه بخواهم  روش کار با دستگاه را آموزش ببینم ویک دستگاه هم تهیه کنم باید چکار کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی