صفر تا صد یک دانشجو

کاری از بچه های نساجی دانشگاه یزد

صفر تا صد یک دانشجو

کاری از بچه های نساجی دانشگاه یزد

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: اکثر ما به دنبال کیف هایی هستیم که نه فقط یک سال که چند سال بتوانیم از آنها استفاده کنیم، در این صورت باید به دنبال کیف هایی با کیفیت و با دوام باشیم. ما در اینجا 7 تا از مشهورترین و بهترین برندهای کیف در جهان را به شما معرفی می کنیم.

1.  HERMES

مشهورترین برندهای کیف در جهان

دلایل زیادی برای محبوبیت کیف های هرمس وجود دارد. این کیف زیبا، کلاسیک و با دوام است. اگر این برند کیف را اکنون خریداری کنید، دختر شما نیز می تواند سالها بعد از آن استفاده کند. مدل کیف محبوب من «Cabalicol » است.

2. PRADA

مشهورترین برندهای کیف در جهان

پرادا برند تخصصی مد ایتالیایی برای کالاهای لوکس مردانه و زنانه است که توسط ماریو پرادا و برادرش در سال ۱۹۱۳ میلادی تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در میلان ایتالیا است. افراد مشهوری مانند الیزابت بنکس و سوفیا ورگارا کیف پرادا به دست می گیرند. طرح های ساده و رنگ های خاموش این کیف موجب شهرت آن شده است.

3. CHANEL

مشهورترین برندهای کیف در جهان

شنل شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی، واقع در پاریس است، که در سال ۱۹۰۹ توسط خیاطی به نام گابریل کوکو شنل، تأسیس شد. این شرکت امروزه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین موسسات طراحی مد و لباس زنانه، شناخته می‌شود. جنس عالی و طراحی کلاسیک، شنل را به یکی از بهترین برندهای کیف تبدیل کرده است.

4. LOUIS VUITTON

مشهورترین برندهای کیف در جهان

لویی ویتون، که به اختصار ال ‌وی نیز خوانده می‌شود، یک خانه مد فرانسوی است، که در سال ۱۸۵۴ توسط لویی ویتون تاسیس شد. شرکت لویی ویتون، برای شش سال متوالی (۲۰۰۶-۲۰۱۲) به عنوان با ارزش‌ترین نام تجاری در زمینه کالاهای لوکس در جهان شناخته شده است. شاید اوایل فعالیت کاری خود هیچگاه فکر نمی کرد که کیف هایش روزی به یکی از بهترین کیف های جهان مبدل شود. اگر من پول کافی داشتم، مدل « Sologne saddle » را می خریدم.

5. GUCCI

مشهورترین برندهای کیف در جهان

نشان تجاری ایتالیایی در صنعت مد و کالاهای چرمی است، که متعلق به گروه گوچی می‌باشد، که خود زیر مجموعه‌ای از شرکت فرانسوی کرینگ به‌شمار می‌آید. شرکت گوچی در سال ۱۹۲۱ توسط گوچیو گوچی، تاسیس شد. امروزه دفتر مرکزی این شرکت، در شهر فلورانس، ایتالیا قرار دارد. گوچی پرفروش‌ترین نام تجاری ایتالیایی نیز می‌باشد. این شرکت ۲۷۸ نمایندگی مستقیم (بوتیک) در سراسر جهان دارد. شما می توانید کیف های گوچی را به سادگی با طراحی ساده و کلاسیک اش شناسایی کنید. کیف های گوچی کیف های مورد علاقه سلما هایک است.

6. COACH

مشهورترین برندهای کیف در جهان

کوچ یکی دیگر از برندهای مشهور کیف در جهان است که تنوع و دوام بسیاری دارد. شما می توانید مدل های کیف جوان پسند و زیبا و به همان نسبت کلاسیک و شیک را از این برند خریداری کنید.

7. DOONEY & BOURKE

مشهورترین برندهای کیف در جهان

این برند نیز یکی دیگر از برندهای مشهور جهان است که توسط «Peter Dooney» و «Frederic Bourke» تاسیس شده و از سال 1975 تا کنون در حال فعالیت است. ستاره هایی مانند فریدا پینتو و زویی دشانل کیف هایی با این برند را به دست می گیرند.

ما در اینجا تنها تعدادی از بهترین برندهای کیف در حهان را به شما معرفی کرده ایم، شما چه برندهایی را می پسندید؟ نظرات خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی