صفر تا صد یک دانشجو

کاری از بچه های نساجی دانشگاه یزد

صفر تا صد یک دانشجو

کاری از بچه های نساجی دانشگاه یزد

1. هر زمان که بگویید من منظم هستم ، ضمیر ناخودآگاه شما این کلمات را به عنوان دستور می پذیرد و محرک و انگیزه ای برای منظم شدن رفتارتان در دنیای واقعی میشود.

2. خود را همانگونه که میخواهید باشید ، مجسم کنید. فردی که در درون خود میبینید ، همان است که در بیرون خواهید بود.


3. حقیقت این است که تقریبا همیشه یک راه متفاوت و بهتر  برای رسیدن به هدف وجود دارد. این راه دیگر ممکن است سریع تر ، ازان تر ، آسانتر ، بهتر و کارآمد تر باشد.


4. بسیاری از مردم یه سختی کار میکنند اما در جهتی نا درست در مسیر اشتباه در حرکتند. آنها کاری را که سعی دارند انجام دهند و جایی را که میخواهند به آن برسند ، به وضوح تعیید نکرده اند اما نمیخواهند با امکان اینکه در مسیر اشتباه هستند نیز مواجه شوند.


5. اگر به سوی مقصد موردنظرتان حرکت نکرده باشید . تمایلی به سریع تر رسیدن به آنجا نخواهید داشت.


6. قانون مورفی :  هر کاری قرار باشد با مشکل مواجه شود ، مواجه خواه شد.


7. بهترین رمان برای ایجاد فهرستی از کارهایی که میخواهید انجام دهید شب قبل است ، زیرا ضمیر ناخودآگاه شما میتواند زمانی که در خواب هستید ، به این فهرست بپردازید.


8. بسیاری از افراد شب ها بسیار بد میخوابند زیرا در تلاش هستند تا کارهایی را که باید روز بعد انجام دهند ، فراموش نکنند. اگر قبل از خواب  یک فهرست از تمام کارهایی تهیه کنید که برای روز کاری بعدی برنامه ریزی کرده اید ، بسیار راحت تر میخوابید و سرحال تر بیدار میشوید.


9. اساس مدیریت زمان خوب  و موفق این است که اولویت های را تعیین کنید و بر فعالیت هایی متمرکز شوید که هم فوری هستند  و هم مهم. زمانی که کارهای فوری و مهم را انجام دادید، سریعا کارهایی را شروع کنید که اهمیت دارند اما فوری نیستند. 


10. صبح ها یک ساعت زودتر به سرکار بروید (برنامه ریزی برای شروع)

آخر وقت یک ساعت دیرتر از کار خارج شوید.(برنامهریزی برای جمع بندی)


11. هر روز برای رشد و پیشرفت خود تلاش کنید . اگر روزی یک ساعت برای بهبود توانایی کاری خود مطالعه کنید ، در طول 5 سال جزئ یک درصد برتر جامعه میشوید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی