صفر تا صد یک دانشجو

کاری از بچه های نساجی دانشگاه یزد

صفر تا صد یک دانشجو

کاری از بچه های نساجی دانشگاه یزد

یک دستگاه جوراب باف ساعتی 1 جین ( 24 لنگه ) جوراب تولید میکند حال ما اگر 5 دستگاه جوراب بافی داشته باشیم در یک روز کاری (8ساعت) 40 جین جوراب تولید خواهیم کرد !


اولین راهکار من اینه که برم دستفروشی کنم ، هروقت فروش خودمو تونستم روزی به ده جین برسونم  در اولین فرصت که سرمایه جور شد کسب و کار خودمو گسترش بدم و پایه هایی برای آویزان کردن جوراب بسازم و پخش جوراب رو با امانی دادن پایه ها به مغازه ها  شروع کنم !  هر وقت تونستم 40 جین در روز بفروشم  برم 5 تا دستگاه بخرم و کارگاه خودمو راه بندازم! 


کارگاه خودم که راه افتاد در اولین فرصت یک دستگاه کامپیوتری بخرم و تولیدات خودمو متنوع کنم !






نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی