صفر تا صد یک دانشجو

کاری از بچه های نساجی دانشگاه یزد

صفر تا صد یک دانشجو

کاری از بچه های نساجی دانشگاه یزد

 سخنرانی کنید

اگر می‌ترسید که صراحت بیان نداشته باشید یا می‌ترسید که دیدگاهتان را جلسه مهمی مطرح کنید، پس خودتان را پشت درِ موفقیت نگه داشته‌اید. هر پرسشی و هر ایده‌ای با‌ارزش است، و اکثریتِ افراد موفق این موضوع را تشخیص می‌دهند و درک می‌کنند. نیازی نیست برای مطرح کردن ایده‌هایتان در یک جمع عمومی بهترین فرد باشید، اما ضرری نمی‌کنید اگر با توجه به برخی از این نکات قدرت بیان خود را تقویت کنید.

 موفقیت قابل برنامه‌ریزی نیست

علیرغم چیزهایی که در مدرسه به شما گفته می‌شود، مجبور نیستید تمام جزئیات هدفتان را برنامه‌ریزی کنید. از نگران بودن نسبت به جزئیات و اتفاقات آینده دست بردارید، به کارهایی که پیش رویتان قرار دارد تمرکز کنید و هر دفعه قدمی به جلو بردارید.

موفقیت برای شما هم دوست می‌سازد هم دشمن

هر کاری بکنید، موفقیت شما همه را راضی نمی‌کند. برخی از مردم خود را به شما نزدیکتر می‌کنند تا شاید از بخت و اقبال خوب شما بهره‌ای نصیب آنها شود. برخی دیگر در هر فرصتی دنبال حتی کوچکترین و نازکترین خلل در کار شما هستند تا علیه شما لفاظی کنند. تعداد کمی از مردم از موفقیت شما قلباً شاد می‌شوند و از شما حمایت می‌کنند؛ اینها کسانی هستند که باید همواره در کنار خود داشته باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی