صفر تا صد یک دانشجو

کاری از بچه های نساجی دانشگاه یزد

صفر تا صد یک دانشجو

کاری از بچه های نساجی دانشگاه یزد

میخام بگم چگونه 250 میلیون بدست آوردم و میخام به کمک شما این پول تا 10 میلیارد جلو ببرم تو اینجا میخام تعریف کنم 

ابتدا با برنامه ریزی کاری که حدود یک ماه کشید تمام نقشه های کار نوشتم 

مرحله اول(ابتدا یک دانه چاپگر خریدم و همراه کارتریج قابل شارژ 

من سی دی های نرم افزار درسی تکثیر میکنم و به فروش می رسانم خوب الن میگید بازار یابی چطور بوده که این همه پول بدست آوردم 

ابتدا 10 تا دانش آموز جمع کردم و به اونها قول 1000000 تومان در ماه را دادم وبه آنها گفتم شما می رید به مغازه دارا میگید از اینا دارید ما از اینها هر کدومشون میگفتن 4 تا یا 5 تا میخایم بعد من هم 2 روز بعد می رفتم به مغازه آنها و هر قیمتی می انداختم تا حداقل 1 میلیون تا 2 می خریدند

جنس های با ارزشی که مرا پلدار کرد

1 درس یار 

2 سی دی کارتون مخصوص کودکان ویژه سوپرمارکت ها با فروش فوق العاده که عالی فروختم الانم یک سری جدید تولید کردم که میخام یک قسمتیش رو عمده توافقی بفروشم

3کمربند لاغری بخار

4 تولید چیپس خانگی 

5 پرفکت وتمام وسایلی که درتبلیغات م/ا/ه/و/ا/ر/ه می فروشند فروختم با قیمت فوق العاده خوب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی