صفر تا صد یک دانشجو

کاری از بچه های نساجی دانشگاه یزد

صفر تا صد یک دانشجو

کاری از بچه های نساجی دانشگاه یزد

3 تا محصول درباره جوراب بافی ارائه دادیم که قیمت هر کدوم 10 هزار تومنه ،  اما شما میتونید بهشون با 3 هزار تومن  دسترسی داشته باشید و پس از مطالعه و بررسی و در صورت رضایتمندی از محتوای محصول، و داشتن بضاعت مالی میتونید باقی مبلغ رو  به دو طریق  واریز نمایید.

پ.ن 1: در صورت واریز مابقی مبلغ محصولات ، 3000 تومان از این 7 هزار تومان واریزی شما برای هر محصول  ، صرفا در راه حمایت از دو کودک کار + یک دختر خانم کوچولو  که این عزیزان برادر و خواهر یکدیگر از یک خوانواده نیازمند هستند هزینه خواهد شد. 
توضیحات :مرحله 1: خرید کفش  مرحله2:خرید شلوار  مرحله3:خرید پیراهن  البته به شرط آنکه خانواده در تهیه خوراک مشکل نداشته باشد این سه مرحله انجام خواهد گرفت. اولویت اول خوراک و هزینه های پزشکی میباشد.

پ.ن 2 : 1000 تومان از 3هزار تومان پرداختی شما برای تهیه محصولات در راه کمک به این کودکان کار، هزینه خواهد شد.
پ.ن 3 : در حال حاضر هر سه عزیز به مدرسه میروند و مشکل تحصیل ندارند. 




محصول 1 :

بازار گرمی فروشندگان دستگاه جوراب بافی و سراب درآمد 50 میلیونی در ماه.

اگر جستجویی در اینترنت داشته باشید به چند سایت و وبلاگ بر میخورید که در زمینه جوراب بافی فعالیت دارند و همه این عزیزان بدون استثنا فروشنده دستگاه های جوراب بافی میباشند. 
پس با یک حساب و کتاب ساده خواهید فهمید که این عزیزان هیچ وقت از سختی ها و واقعیت های جوراب بافی صحبتی نخواهند کرد تا خدای نکرده در بحث فروش ماشین آلات مشکلی پیش نیاید.

در این مقاله درباره 6 مشکل و عیب عمده جوراب بافی صحبت خواهیم کرد که  شما را بدبخت خواهد کرد. و در آینده ای نزدیک کارگاه شما و سرمایه گذاری شما را با بن بست رو به رو خواهد کرد.

احتمالا پس از انتشار این مقاله بعضی از فروشندگان دستگاه جوراب بافی بنده را به سیاه نمایی متهم کرده و  واکنش هایی برای مقابله انجام خواهند داد.  این واکنش ها هرچند شامل توهین و ...  خواهد بود اما باز ارزش این را خواهد داشت که شما عزیزان سرمایه خودتون رو به باد ندید.
 


محصول 2 :  مزایای ایجاد کارگاه جوراب بافی و پتانسیل های ویژه آن

دوستانی که این محصول رو تهیه میکنند احتمالا محصول 1 رو مطالعه کردند و به این نتیجه رسیدند که کارگاه جوراب بافی را راه اندازی کنند و راه حلی برای مشکلاتی که پیش رویشان قرار دارد دپیدا کردند(به این مشکلات در در محصول 1 اشاره شد ).

پ.ن1 : گمون نکنم عزیزی که مقاله موجود در محصول1 را مطالعه کرده باشه حاضر به احداث کارگاه بشه. و 99% از احداث کارگاه منصرف شده. اما دوست عزیز این نکته رو در نظر بگیر گه جوراب بافی پتانسیل بسار بالایی داره و در صورت موفقیت بار خودتونو توو یه سال بستید.

پ.ن2 : در صنعت جوراب بافی ، مهم ترین مسئله نحوه شروع این کسب و کار است ، قبل از خرید دستگاه پیش زمینه هایی وجود دارد که باید به آنها تسلط داشته باشید و در صورت عدم رعایت این پیش نیاز ریسک سرمایه گذاری شما بسیار بالا خواهد رفت.

 در این مقاله شما یاد خواهید گرفت  که چگونه استارت یک کارگاه جوراب بافی رو بزنید. و چگونه کسب و کارتون رو گسترش بدید.
همچین چند نکته طلایی از پتانسیل های این صنعت بیان خواهد شد.

اگه واقعا قصد احداث کارگاه جوراب بافی را دارید این مقاله را حتما مطالعه کنید. دیدتان به این صنعت تغییر خواهد کرد و از مطالبی در باب موفقیت در این صنعت صحبت خواهد شد که هیچ ربطی به جوراب بافی ندارد. 


محصول شماره 3 : 
 در باره جزئیات جوراب بافی و صنعت جوراب بافی صحبت میشود.

نظرات  (۱)

ددئ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی