صفر تا صد یک دانشجو

کاری از بچه های نساجی دانشگاه یزد

صفر تا صد یک دانشجو

کاری از بچه های نساجی دانشگاه یزد

 

من قصد ایجاد فروشگاه کفش در منطقه ای پر رفت و آمد اما پایین شهر رو دارم و البته خودم به شخصه هیچ گونه تجربه و تخصصی در زمینه کفش ندارم و قصد دارم ابتدا به جمع آوری اطلاعات و کسب آگاهی لازم بپردازم. از دوستان عزیزی که تجربه یا اطلاعاتی در این زمینه دارن تقاضا میکنم منو راهنمایی کنن:

 

۱.

زنانه مردانه بودن مهم نیست شما باید ببنی که چقد سرمایه دارین؟
تبریز بهترین تولیدی کفش هست تهرانم هستن ولی اگه پایین شهرید باید این کار بکنید اجناس ارزون بیارین واارزونم بفروشین راز فروش توی پایین شهر اینه…
ارزون بفروش بیشتر بفروش
توی بالا شهر شاید طرف یه کفش چرم بده ۲۴۰تومن چرم خرید خودش ۱۵۰تومن شاید باشه خریدار تقاصای تخفیف ام نمیکنه…اجاره مغازه اش ۲میلیون یا۱میلیون هست…
شما۵۰۰تومن اجاره میدید و اجناس ارزون بیارین چون پایین شهر کسی ۲۵۰تومن واسه یه جفت کفش چرم نمیده کفش ۲۵هزارتومنی ام طرف بخواد بخره میگه تخفیف بدع
اصلا اصلا جنس ها چینی وارداتی نیاری چون یکبار مصرفن طرف تا توی اب چیزی بره چسب هاش خراب میشه دیگه ام مغازت نمیاد مشتری میپره کفش مردانه و صندل توی این مناطق جواب میدع سعی کن فقط اجناس ارزون بیاری فوق اش تا ۵۰ هزارتومن سعی نکن از دکوراسیون انچنانی استفاده کنی یا مغازه نورانی کنی…چون مشتری های این مناطق شهر تا لامپ ببینن زیاد روشنه یادکوراسیون گرونی داشته باشی میگن طرف داره پول دکوراسیونش میگره یا پول برق میگیره …

البته نه این که دکوراسیون خیلی خراب باشه…شما میتونی با یه بسته میخ کفش کفش هات ب دیوار بچسبونی…

 

دانلود رایگان کتابچه 120 صفحه ای یکی از دوستان در زمینه کفش فروشی (کلیک کنید)

۲.

دوست گرامی اگه سرمایه ات کم هست بیخیال شو برو یک کار دیگه پیدا کن اگه واقعا دوست داری اولش برو شاگردی کن بعد برای خودت مغازه باز کن هیچکس نمیاد راههای اینکار بهت نشون بده اگه باز هم خواستی هر اطلاعاتی خواستی بهت میگم اما تجربه یک چیز دیگه هست.

زنانه و اسپرت چینی خوبه مردانه فقط ایرانی برای ارزون فروشی چینی خوبه و تک سایز بتونی بفروشی مخصوصا کفش ترکیه بخری و تهران بفروشی الان هم فصل تخفیف هست و کسادی بازار.

۳.

سلام. شما اگه مایلین که پیگیر این کار باشین…باید سعی کنین از جنسای زنونه بیشتر استفاده کنین…چون معمولا کفشای مردونه قیمت سنگین تری دارن…و البته متناسب با هر فصلی جنس بیارین که رو دستتون نمونه…و معمولا کفشای ارزون قیمت ، کیفیت پایین تری هم دارن…باید توجه کنین که مردم اون منطقه وسع خریدشون در چه حدیه…این نکته مهمیه…

 

۴.

بهترین کفش کفش برنده. بر هر چی کفش دوزاری چینی لعنت. ورمی دارن از ضایعات پلاستیک کفش درست می کنن می دن ۶۰-۷۰ تومن ولی پدر زانو و پای آدمو درمیاره وقتی باید زیاد راه بری. جدیدا هم که معلوم نیست چه خبره همشون یک ماهه جرواجر می شن. قبلنا ۶ ماه دووم میاورد بازهم تازه میشد پوشید. ولی الان در عرض یک ماه چنان پاره میشه که دیگه فقط باید بریزی دور. نمونشم همین کفش های میدون امام حسین تهران که اکثر قریب به اتفاق آت و آشغالن.
من بعد یه عمر زندگی برای اولین بار رفتم کفش برند اسکیچرز خریدم. ۳۲۰ تومن. از زمین تا آسمون فرق داره. راه که میری خسته نمیشی. ریلکس راه می ری. زیرش خیلی خوبه. تازه من ۵۰ تومن گرون خریدم. دیجی کالا می داد ۲۶۹ تومن همین مدل رو. حالا باز اینم ایده آل نیست و مسلما نایک یا چه می دونم ادیداس بازم از این بهترن.
به نظر آدم برند اصل بفروشه خیلی بهتره. فقط باید جا بندازی بین مردم منطقه که واقعا این دوتا خیلی فرق دارن. تراکت های مناسبی بزنی و تو منطقه پخش کنی. بگی که راه رفتن با اسکیچرز یا نایک خیلی فرق داره با آشغالای ۶۰-۷۰ تومنی. باید در مورد برند بگی که چیه مال کجاست . من خودم اطلاعات برند اسکیچرز رو توی سایت بامیلو یا دیجی کالا بود که خوندم و علاقه مند شدم که کفشی با این برند بگیرم. بدبختی یا خوشبختی اینه که فروشنده های کفش اکثرا دوزار اطلاعات ندارن. به یارو می رم میگم کفش می خوام باسه پیاده روی زیاد. مثل بوق به آدم نگاه میکنه انگار حرف عجیبی زدم. در صورتی که شما بری تو سایت دیجی کالا یا بامیلو نوشته مثلا این کفش مناسب چی هست؟ مثلا پیاده روی و دویدن. یا مثلا فروشنده باید بدونه که مثلا تو زیره این کفش از چی استفاده شده و از چه تکنولوژی؟ مثلا مموری فوم. یا رویه از چه جنسی هست؟ قابل شستشو یا خیر؟
اگر کار شه مردم حاضرن واسه جنس خوب پول بیشتری بدن. مثل من که یک زمانی کفش ۱۰۰ تومنی هم برام خیلی بود و دنبال ۳۰-۴۰ بودم ولی الان نه . به قول انگلیسی ها اون قدر پول دار نیستم جنس ارزون بخرم. لباس هم همینه. ترجیح میدم لباس برند بخرم نه شلواری که یک بار بشوری رنگش بور میشه یا زانو می ندازه.

 

۵.

دست گذاشتی روی یک حرفه خیلی خیلی تخصصی. به نظرم از زنانه شروع کن چون مردا کلا کمتر خرید میکنن. کفش خیلی خواب سرمایه داره. شما وقتی خرید میکنی باید همه سایزا رو از یک مدل بخری ولی همشون فروش نمیره. پیشنهاد من اینه که یه مغازه اجاره کنی کفش زنانه ارزون بریزی. تپی شهر ما یکی هست کفشاش ۱۰ و ۱۵ تومنیه. درسته سودش کمه ولی مغازش همیشه شلوغه و فروشش زیاده

 

دانلود رایگان کتابچه 120 صفحه ای یکی از دوستان در زمینه کفش فروشی (کلیک کنید)

 

 

 

 

نظرات  (۱۵)

سلام 

من میخام مغازه کفش فروشیمو جمع کنم میخام کفاشم به قیمت فاکتور بدم بره ولی کسی عمده به قیمت فاکتور نمیگیره میشه راهنمایی کنین یا کسی هست ک بخره خبر بده 

این شمارم هست برا خرید یا راهنمایی تماس بگیرید

09361383054

  • لیلا پرنده فاروجی
  • سلام دوستان من یک خانوم خانه دار هستم که میخواهم با همسرم یک مغازه کیف فروشی بزنم ما در یک شهرستان کوچک زندگی میکنیم که مغازه کیف فروشی نداره و مردم برای خرید کیف اکثرا به مشهد یا بجنورد میروند متاسفانه ما هیچ سررشته یا پیش زمینه ای از فروش کیف نداریم راهنمایی کنید با تشکر

    سلام من قصد دارم یه مغازه کفش فروشی راه بندازم....

    یه راهنمایی میخواستم. اینکه طرف حساب تولیدی برای اینکه جنس عمده بیارم کجا باید پیدا کنم.

    اگه میشه تو تلگرام راهنمایی کنید

    09162413823

  • تولیدی کفش
  • سلام، این سایت برترین تولیدی کفش ها و فروشنده های کفش عمده رو معرفی میکنه میتونید از این استفاده کنید :

    https://kojabazar.com/category/shoe-manufacturer/

    سلام من سه سال تو این کارم دوسال دست فروشی کتونی میکردم ی سال هم مغازه سودش خوبه ولی مث میوه فروشی باید جای مناسبی رو تهیه کنی و بسته ب سطح درآمد منطقه جنستو تهیه کنی و جای تهیه هم اسلامشهر و قم و مولوی هست ک هر سه جاش آشنا دارم کسی خواست کمکش میکنم یا اگه سوالی داشت 09034142352

  • پدرام احمدی
  • اگه در مورد این شغل نیاز به راهنمایی دارین به سایت آکادمی مشاغل سر بزنید .اونجا مطلب خوبی دیدم

    سلام دوستان من میخام کرمان مغازه کفش فروشی باز کنم کفشایه برند بیارم و البته میخام کفش استوک هم بیارم بنظرتون چطوره ؟؟ 

    من میخوام کفش فروشی اینترنتی راه بندازم،قم زندگی میکنم و اینجا تولیدی کفش خیلی زیاده،بنظرتون فایده داره؟چقدر سرمایه لازم دارم؟لطفا تجربیاتتونو تو تل بهم لطف کنید بگید۰۹۱۹۰۴۸۴۴۱۴

  • دکتر پارچه
  • ممنون عالی بود

     

    خرید پارچه

    https://drparche.com/

    فروشگاه اینترنتی ونتینو کفش های خوبی داره قیمتش هم فوق العاده است. بد نیست یه سری بهش بزنیند
    http://www.wantino.com
  • خرید کفش مردانه ارزان
  • سلام دوستان. فروشگاه کفش مردانه چقدر سود داره ؟!
    سلام دوستان.به نظرتون کفش فقط بچگانه بزنم خوبه یانه؟؟
    سلام برا کیف و کفش راهنمایی میخواستم تولیدی های تهرانو اگه میدونید کجاس بهم بگید ممنون Esi50mohammadi@ .
    تلگرام منتظرتون هستم ممنون .
    سلام اتفاقا منم یک دانشجو هستم وتو قوچان یک مغازه کیف وکفش فروشی زدم خداروشکر کارم گرفته ومشکل من اینه که تو تهران از این تولیدی های زیر زمینی نمیشنایم میتونین اوناروبهم معرفی کنین اگر شهر دیگه هم سراغ دارین معرفی کنین ممنون میشم 
    لطفا تو ایدی تلmasih1138اطلاع بدین 
                                                                            باتشکر
    سلام اتفاقا منم یک دانشجو هستم وتو قوچان یک مغازه کیف وکفش فروشی زدم خداروشکر کارم گرفته ومشکل من اینه که تو تهران از این تولیدی های زیر زمینی نمیشنایم میتونین اوناروبهم معرفی کنین اگر شهر دیگه هم سراغ دارین معرفی کنین ممنون میشم 
    لطفا تو ایدی تلmasih1138اطلاع بدین 
                                                                            باتشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی