رقبای واقعیتان را شناسایی کنید و با آنها با احترام برخورد کنید.
لزوماً هرکسی که همان کار شما را انجام میدهد رقیب محسوب نمیشود. بلکه شما تنها با آنهایی رقابت میکنید که دقیقاً خدمات شما را ارائه میدهند، کموبیش به اندازهی شما معتبرند و تغییرات قیمتشان هم شبیه شماست.
من فهمیدم که رقیبان واقعی برای موفقیت بلندمدت بسیار مهم هستند. آنها نقش حیاتیای در شکلدادن به شهرت ما در این صنعت بازی میکنند؛ شهرتی که ارزشمندترین دارایی ماست. بهخاطر اینکه نظر آنها از اهمیت بیشتری نسبت به سایر گروهها برخوردار است. وقتی آنها از ما به خوبی یاد میکنند، همه قبول میکنند. بنابراین من عادت کردم با احترامی با آنها برخورد کنم که انتظار دارم از آنها ببینم و همیشه اصرار دارم که فروشندههایمان هم همین کار را انجام دهند.