صفر تا صد یک دانشجو

کاری از بچه های نساجی دانشگاه یزد

صفر تا صد یک دانشجو

کاری از بچه های نساجی دانشگاه یزد

مجموعه تولیدی تولیکا در سال 1371 با هدف تولید پوشاک خانمها وارد بازار گردید. این مجموعه با در اختیار داشتن تیم طراحی متخصص و توانا و همینطور کادر مدیریتی اجرایی مجرب در زمینه تولید، فروش و بازاریابی همواره کوشیده تا کالایی در خور نام و شخصیت یک خانم ایرانی ارایه کند که قابل رقابت با محصولات مشابه اروپایی باشد. بیش از280نفردرقالب سه کارخانه تولیدی به طور ثابت و300 نفردر22واحدتولیدی زیرمجموعه مشغول به کار می باشند. احداث خطوط تولید مانتو و پوشاک خانگی یا home wear   نیز که دربرنامه های شرکت پیش بینی گردیده بود درسال 93 آغاز به کارنمود.این مجموعه  هم اکنون ازطریق شرکت مادر(Holding)خود به نام Iltex که درکشورترکیه مستقر می باشد تمامی مواداولیه وپارچه های خودرا به طوراختصاصی وسفارشی تهیه می نماید همینطورتولیکادارای دفاترتحقیقاتی وپژوهشی در کشورهای فرانسه وایتالیا بوده که ازآن طریق به منابع بسیارارزشمند درحوزه مد وفشن دسترسی دارد .

تولیکا هم اکنون با به کارگیری نیروهای متخصص وفارغ التحصیل رشته های نساجی ،پوشاک وطراحی ازدانش وتخصص بالایی درزمینه های نساجی ،شیمی نساجی وهمینطورقسمت های مختلف تولید وطراحی بهره مندمی باشد.ازدیگرشاخصه های مجموعه تولیکا استفاده از مشاوران واساتید بنام وشناخته شده حوزه مارکتینگ درامربرندسازی و بازاربوده که باکمک این اساتید توانسته درزمینه بنچ مارکتینگ  موفق عمل نماید. 

پوشاک خانگی یا(Home Wear)

با توجه به سابقه درخشان تولیکا در تولید پوشاک تریکو و اینکه اساسا آغاز به کار این مجموعه با تولید پوشاک تریکو در سالیان گذشته همراه بوده، این مجموعه تصمیم به ایجاد لاین جدیدی در رسته پوشاک خانگی یا home wear گرفته است. به همین منظور کارخانه پوشاک خانگی تولیکا در فضایی به وسعت 500 متر مربع و با 80 نفر پرسنل درسال 1393تاسیس گردید.

در طراحی و تولید پوشاک خانگی سعی گردیده تا مانند دیگر محصولات تولیکا علاوه بر قیمت مناسب، محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. به همین دلیل محصولات پوشاک خانگی تولیکا از نمونه های مشابه وارداتی در بازار که اغلب آنها از کشور ترکیه می باشند کیفیت بسیار بالاتری داشته ضمن اینکه قیمت پایین تری دارند.

80درصد مواد اولیه این نوع محصول در ایران و 20درصد دیگر که شامل پارچه های چاپی، اکسسوری و خرجکار می باشد نیز از کشور ترکیه تامین می گردد. گروه های کالایی این رسته محصولی شامل دو گروه بوده که گروه اول آن شامل انواع تاپ- بادی- بلوز و شلوارهای ورزشی بوده و گروه دوم گروه پوشش خانگی بوده که شامل تاپ و شلوارک- بلوز آستین کوتاه همراه با شلوار برمودا- بلوز نیم آستین و شلوار کاپری- بلوز آستین بلند با شلوار بلند می باشد که همگی آنها به صورت ست دربسته بندی عرضه می گردد.

اهداف و چشم اندازها:
          شرکت تولیکاطرح تا سال 1397 تولیدکننده برترپوشاک خانم هادرکشور(که درحال حاضربوده) وجزو برترین های برندپوشاک درخاورمیانه خواهد بود.

ماموریت:
          شرکت تولیکا طرح،با تولید پوشاک با کیفیت ومتنوع،بر اثبات جلوه وزیبایی بانوی شرقی مطابق با فرهنگ ایرانی و در راستای ارتقای مقام آن می کوشد.

ارزش:
         ارزش ها در شرکت تولیکا، بر مبنای رضایت مشتریان و همکاران بوده و کسب وفاداری آنان پشتوانه ابدی تولیکا خواهد بود. 


* حدود 400 سال پیش در استان گلستان، گلابی و امرود با نام تولیکا شناخته می‌شد و این نام از ایران به سایر کشورها صادر شد به‌طوری‌که امروز در اروپا و آمریکا ، تولیکا به‌عنوان یک نام دخترانه به‌شمار می‌آید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی