صفر تا صد یک دانشجو

کاری از بچه های نساجی دانشگاه یزد

صفر تا صد یک دانشجو

کاری از بچه های نساجی دانشگاه یزد

تخفیف ebay بر اساس گرمای هوا

 

Ebay با برگزاری یک کمپین بر اساس دمای هوا در تعطیلات آخر هفته ۴ جولای (روز استقلاال آمریکا) به مصرف کنندگان تخفیف می دهد.
این فعالیت با عنوان “Hot Deals for Hot Days” روز شنبه با ارائه تخفیف در مورد قیمت عینک های آفتابی یک دیزاینر که بیشترین درجه حرارت روز را منعکس می کنند، شروع خواهد شد. برای مثال، درجه حرارت ۸۵ درجه فارنهایت (۲۹ درجه سانتی گراد) در نیویورک سیتی، یک تخفیف ۸۵ درصدی برای خرید عینک های آفتابی را در پی خواهد داشت.
به گفته برایان مورفی، معاون “Nort America Verticals” این شرکت، مشتریان Ebay ارزش والا و انتخاب را ارج می نهند بنابراین سایت فوق بر روی رشد میزان فروش خود برای پاسخ به بیشترین نیاز های خریداران تمرکز می کند.
معاملات در Ebay امکان دسترسی بی نظیر خریداران به برند ها و دیزاینر های برتر با قیمت های باورنکردنی را به وجود می آورد که البته همیشه با حمل و نقل رایگان همراه است. این همان برنامه ای است که به نام “a single deal a day” در سال ۲۰۰۹ شروع شد و همچنان به رشد خود ادامه می دهد.
خریداران می توانند از طریق سایت معمالات اختصاصی یا نرم افزار موبایل به این پیشنهاد ها دسترسی یابند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی